mellek.blogg.se

Detta är Melvin och han har Apert Syndrom!!

Liten blir storebror!!

Publicerad 2018-09-24 18:15:35 i Allmänt,

För er som inte vet så ska ju melvin bli storebror i slutet på november! Han kommer bli världens bästa storebror till en liten lillasyster 💕 
Ni som är inne och läser, eller försöker för jag skriver ju inte så ofta 🙈 ni får ursäkta att jag inte skriver nåt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. 
allt rullar lixom på som vanligt! Nu kommer hösten och även alla läkarbesök! Förtillfället sitter där nog 8 läkarbesök av alla dess slag som e fram till början på november! De e bara att beta av dom en efter en! Vi får se om där kommer nån operation i november eller om den får vänta tills våren! 
Vi måste få mysa lite bebismys oxå ju 😍😍 

(null)

(null)

(null)
Finns de något ni undrar så får ni gärna skriva de så ska jag försöka svara så fort jag kan 😍 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-10-04 07:08:07

Finaste Melle kommer att bli den bästa storebror som finns❤️❤️❤️

Postat av: Mormor

Publicerad 2018-10-06 17:24:54

Mormors prins 💙 kommer att bli världens bästa storebror till lilla prinsessan ❤️! 😍

Postat av: Mormor

Publicerad 2018-10-06 17:25:26

Mormors prins 💙 kommer att bli världens bästa storebror till lilla prinsessan ❤️! 😍

Postat av: Tina

Publicerad 2018-10-06 17:28:18

Den där uppe som är anonym vad är det för en typ😂😂😂😂 ojsan det var ju jag🤣🤣

Svar: Det brukar va du som är anonym 🙈😂😂
Melvin Kristensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela