mellek.blogg.se

Detta är Melvin och han har Apert Syndrom!!

Operation!!

Publicerad 2019-01-30 02:05:59 i Allmänt,

Så, då va de dax att försöka få till en operation igen 😁 
Har ju inte gått så bra dom sista två försöken. 
Nu e de ju ett tag sen och han har blivit ett år äldre, mer vilja och mer Nä.. 
Men jag tror inte de ska va några problem 😁 
Heja heja Melle 💙 

Och livet dom två barns mamma rullar på måste jag säga, mysigt men oxå stunder som är mindre mysiga 🙈😂 
Men dom är såå fina mina små älsklingar!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Sofie L

Publicerad 2019-03-15 21:29:01

Hej!
Inte läst bloggen senaste året typ men blev så glad idag när jag hittade den igen! Melwin gör mig så varm i hjärtat! Och stort grattis till lillasyster! Med vänlig hälsning,

Svar: Hej!
Jag är inte så bra på att skriva här inne längre, försöker ibland 😁
Melvin är en så stolt storebror ❤️
Hoppas allt e bra med dig?!
Melvin Kristensson

Postat av: Sofie L

Publicerad 2019-03-15 21:29:03

Hej!
Inte läst bloggen senaste året typ men blev så glad idag när jag hittade den igen! Melwin gör mig så varm i hjärtat! Och stort grattis till lillasyster! Med vänlig hälsning,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela